| פתיחה: |
| Am C Em D |
| C Am |
| אותו הבר אותן שטויות |
| Em |
| אני צייד של בעיות |
| D |
| והסיפור שלי מתחיל בזה שיש אותך |
| C Am |
| אני נפתח קצת בקלות |
| Em |
| ובדיוק כאן עשיתי שטות |
| D |
| והנראה לאחרונה שלי היה איתך |
| Em Am |
| אח, ים חלומות זרקנו לפח |
| G |
| שק חבטות דברים שפתחת ומאז |
| D |
| הראש שלי רק מסתובב |
| Em C Am |
| ונכנסת אל תוך חיי, אי לא זוכר מתי |
| D |
| ככה כאב לי |
| Em C Am |
| בואי נשב ונדבר, לא שומר בפנים יותר |
| D |
| את חסרה לי |
| מעבר כמו הפתיחה: |
| Am C Em D |
| C Am |
| אותו הבר אותן פרידות |
| Em |
| הבאת לי מוזות הזויות |
| D |
| והסיפור הזה ממשיך בזה שאין אותך |
| C Am |
| הלכת ובא לי דיכאון |
| Em |
| מסטלות אין לי תיאבון |
| D |
| כשהלב רעב לטעם המאוס שלך |
| Em Am |
| אח, ים חלומות זרקנו לפח |
| G |
| שק חבטות דברים שפתחת ומאז |
| D |
| הלב שלי טיפה ברח |
| Em C Am |
| ונכנסת אל תוך חיי, אני לא זוכר מתי |
| D |
| ככה כאב לי |
| Em C Am |
| בואי נשב ונדבר, לא שומר בפנים יותר |
| D |
| את חסרה לי |
| מעבר: |
| Am C Em D x4 |
| Am |
| שתיתי לי כוס שתיתי שלוש |
| C |
| תכף הערק יתן לי בראש |
| Em |
| באתי שעה והלכתי |
| D |
| לשכוח את זאת שאהבתי |
| Am |
| הקצב דופק וכולם עצובים |
| C |
| איך מישהי אחרת נראה לי מתאים |
| Em |
| מיטה מסתובבת נפלתי |
| D |
| נזכרתי בזאת שאהבתי |
| מעבר: |
| Em C Am |
| ונכנסת אל תוך חיי, אני לא זוכר מתי |
| D |
| ככה כאב לי |
| Em C Am |
| בואי נשב ונדבר, לא אוהב אותך יותר |
| D |
| את חסרה לי |
| Em C Am |
| ונכנסת אל תוך חיי, אני לא זוכר מתי |
| D |
| ככה כאב לי |
| Em C Am |
| בואי נשב ונדבר, לא אוהב אותך יותר |
| D |
| את חסרה לי |
דירוג אקורדים


