| השיר מנוגן במקור עם קאפו על שריג 4 |
| פתיחה: |
| Em C G D x4 |
| Em D |
| הכוס קפה שלך הזכיר לי |
| D C |
| הבוקר את הלילה הראשון |
| Em D |
| הנשיקה שבה עצמתי עיניים |
| D C |
| הלב דפק בלי היגיון |
| Em D |
| את השיער שלך העירה |
| D C |
| השמש מבעד לתריסים |
| Em D |
| בעשירי במאי אלפיים ותשע |
| D C |
| הבאתי לך פרחים |
| C Em |
| יש לי אותך |
| D G |
| ואני לא צריך יותר כלום |
| C Em |
| אני אוהב שאת צוחקת |
| D G |
| את מאירה לי את היקום |
| C Em |
| תגידי מה את מתביישת |
| D G |
| מדברים אהבה |
| D C |
| רק אני ואת אני ואת |
| מעבר: |
| Em C G D x4 |
| Em D |
| אחרי שנתיים שסיפק לנו |
| D C |
| הלילה מוזיקה לטינית |
| Em D |
| את עם הפרח על האוזן |
| D C |
| ואני בחליפה שחורה |
| Em D |
| ואת יפה יותר מכל מדריד |
| D C |
| ואלוהים יודע כמה |
| Em D |
| שאני אוהב אותך |
| C Em |
| יש לי אותך |
| D G |
| ואני לא צריך יותר כלום |
| C Em |
| אני אוהב שאת צוחקת |
| D G |
| את מאירה לי את היקום |
| C Em |
| תגידי מה את מתביישת |
| D G |
| מדברים אהבה |
| D C |
| רק אני ואת אני ואת |
| מעבר: |
| Em C G D x4 |
| C Em |
| יש לי אותך |
| D G |
| ואני לא צריך יותר כלום |
| C Em |
| אני אוהב שאת צוחקת |
| D G |
| את מאירה לי את היקום |
| C Em |
| תגידי מה את מתביישת |
| D G |
| מדברים אהבה |
| D C |
| רק אני ואת אני ואת |
| C Em |
| יש לי אותך |
| D G |
| ואני לא צריך יותר כלום |
| C Em |
| אני אוהב שאת צוחקת |
| D G |
| את מאירה לי את היקום |
| C Em |
| תגידי מה את מתביישת |
| D G |
| מדברים אהבה |
| D C |
| רק אני ואת אני ואת |
| סיום: |
| Em C G D |
דירוג אקורדים


