אקורדים לשיר שיר לממ"ד של אודיה

גרסה קלה
פתיחה:
C#m E A B

              E        C#m
ששון מעשן סיגריה בבית ספר 
B           A
למה הוא עצוב?‏
             E           C#m
אלינור שומעת זוהר בבית כנסת 
B          A
ומתחילה לעוף
         A            F#m
ושלום מסוכסך עם חצי מהעדר
  B              E
רוצה לריב עם העולם
                E        C#m
רוקי התחזק עבר לגור בבני ברק
B            A
באושר עד שנעלם

פזמון:

                     E 
וזה גן חיות רק עומר אדם
                          G#m    
אנחנו דור אחרון, שנייה מסוף העולם
                   A    
אני זוכרת ששלמה המלך אמר
                          B 
"אתמול היה טוב ויהיה גם מחר"

                        E 
והחיים שלי תותים יותר מחנן
                        G#m  
אני שורפת הכול אני עושה בלאגן
                        A   
אתה אומר שאף פעם זה לא מאוחר
                        B
לבנות איתך בית לפני שנגמר

מעבר:
C#m E A B

              E         C#m
אורי מנסה לכתוב שירים בחושך
B              A 
ושרה שרה שיר עצוב
             E           C#m
ברכה התגרשה עכשיו היא מקללת 
B                  A 
היא עוד תלמד ללכת שוב
              A             F#m
וגידי בשלילה עולה על אוטובוסים 
  B            E
אפילו אסי לא עזר
            E          C#m
ואיך מתקמבקים שאלתי את פאר
B                    A
כי אח של אליס עוף מוזר

פזמון:

                     E 
וזה גן חיות רק עומר אדם
                          G#m    
אנחנו דור אחרון, שנייה מסוף העולם
                   A    
אני זוכרת ששלמה המלך אמר
                          B 
"אתמול היה טוב ויהיה גם מחר"

                        E 
והחיים שלי תותים יותר מחנן
                        G#m  
אני שורפת הכול אני עושה בלאגן
                        A   
אתה אומר שאף פעם זה לא מאוחר
                        B
לבנות איתך בית לפני שנגמר

מעבר:
C#m E A B

           A        F#m
ולמה אודיה עדיין ממלמלת
B                   E
עם דיקציה של עולה חדש
            E          C#m
ולמה בעלה עדיין לא עונה לה
 B                    A
אולי כי הוא שומר מוצ"ש 

פזמון:

                     E 
וזה גן חיות רק עומר אדם
                          G#m    
אנחנו דור אחרון, שנייה מסוף העולם
                   A    
אני זוכרת ששלמה המלך אמר
                          B 
"אתמול היה טוב ויהיה גם מחר"

                        E 
והחיים שלי תותים יותר מחנן
                        G#m  
אני שורפת הכול אני עושה בלאגן
                        A   
אתה אומר שאף פעם זה לא מאוחר
                        B
לבנות איתך בית לפני שנגמר

סיום:
C#m E A B
דירוג אקורדים
5 · 2 מדרגים

אודיה - שירים נוספים

שירים נוספים מהקטגוריה שיר שנערך על ידי גולש

הודעה מהמערכת
כרגע אינך מופיע בתוצאות החיפוש של מערכת הכרויות הנגנים ב TAB4U.