אקורדים לשיר הפסדת אותי של אבי אבורומי

גרסה קלה
פתיחה:
B | G#m | E | F#4 F# |
B |

           B
אנחנו גמורים
D#m                            
אני זבל גדול מה עשיתי לשנינו   
        D#m
הייתי גיבור
                          D#m
איך חשבתי בכלל שאפשר בלעדינו?‏
                      G#m
למה אני לא מצליח לשנות את
B F#        E        
כל מה שדפוק בי ?‏     

            B
לא מחפש אשמים
D#m                          
לא יצאתי תקופה ארוכה מהבית   
            D#m
כל יום אותו יום
                             D#m
לא מבדיל כבר מזמן בין החורף לקיץ
                     G#m
בואי נדבר רק מתחנן אלייך
   E        
שאת לא תגידי

                        B     
שלא תעז להתקשר אליי הלב שלי מת
        G#m     
ואל תגיד לי מאמי
                 G#m
בואי נחזור אני מתחרט
                     E       
כי אתה פעם צודק ואתה פעם טועה
                       F#     
אבל הפעם אני לא חוזרת אתה תראה
                             B     
שאני לא רוצה אותך ואני לא רוצה כלום
         D#          G#m     
לא משנה מה שעשית העץ כבר עקום
                     E        
אז ברשותך אדוני, אני אלך לדרכי
              Em      
ואחרי כל הניצחונות שלך
 B        
הפסדת אותי

מעבר:
G#m | E | F#4 F# |

        B                 
אז קניתי פרחים וזרקתי אותם
D#m          
בדרך אלייך   
             D#m
כבר לא מת שנחזור
                        D#m
האמת שמיום ליום טוב בלעדייך
                     G#m
מי אמר בכלל שאת נמצאת שם
       G#m
באותו מקום
B F#                       E 
ואם בכלל כואב לך כמוני ?‏     

            B
וכלום לא עוזר
D#m                               
אז שתיתי מספיק עד שכבר לא זכרתי   
                          D#m
איך קוראים לי בכלל ולמה באמצע
         D#m
היום התקשרתי
                      G#m
עד עכשיו אני אוכל תלב שלי
     E           
על כל מה שאמרת לי

                        B     
שלא תעז להתקשר אליי הלב שלי מת
        G#m     
ואל תגיד לי מאמי
                 G#m
בואי נחזור אני מתחרט
                     E       
כי אתה פעם צודק ואתה פעם טועה
                       F#     
אבל הפעם אני לא חוזרת אתה תראה
                             B     
שאני לא רוצה אותך ואני לא רוצה כלום
         D#          G#m     
לא משנה מה שעשית העץ כבר עקום
                     E        
אז ברשותך אדוני, אני אלך לדרכי
Em                       
ואחרי כל הניצחונות שלך   
 B        
הפסדת אותי

מעבר:
G#m | E | F#4 F# |
מעבר:
B D#m B B x4

         F#
איי איי איי
                        B     
שלא תעז להתקשר אליי הלב שלי מת
        G#m     
ואל תגיד לי מאמי
F#               G#m
בואי נחזור אני מתחרט
                     E       
כי אתה פעם צודק ואתה פעם טועה
                       F#     
אבל הפעם אני לא חוזרת אתה תראה
                             B     
שאני לא רוצה אותך ואני לא רוצה כלום
         D#          G#m     
לא משנה מה שעשית העץ כבר עקום
                     E        
אז ברשותך אדוני, אני אלך לדרכי
B                       
ואחרי כל הניצחונות שלך  
מעבר:
B D#m B B x4

           B
אנחנו גמורים
                            B
ואני זבל גדול מה עשיתי לשנינו

סיום:
B B B D#m x4
דירוג אקורדים
0 דירוגים

אבי אבורומי - שירים נוספים

שירים נוספים מהקטגוריה פופ

תגובות להפסדת אותי

התחבר להגיב - הרשמה \ התחברות
הודעה מהמערכת
כרגע אינך מופיע בתוצאות החיפוש של מערכת הכרויות הנגנים ב TAB4U.