אקורדים לשיר מהצד הזה של הגיטרה של גון בן ארי and סלומה Salomé |
| קאפו בסריג 5 |
| מעבר: |
| G D B7 Em |
| C D B7 Em |
| Em B7 D G |
| אלוהים אדירים איך אמורים להיות אדם? |
| B7 D C |
| מי משלם לי על זה ששרדתי עוד |
| Em |
| יום מטומטם? |
| Em B7 F# Em7/C# |
| שעה כותב-מוחק תגובה לקומנט של הצל |
| Em B7 D C |
| טוטאל לוס מרוב שהתאפקתי לא להתמסטל |
| Em B7 D G |
| אלהים אדירים איך אמורים להתעורר? |
| D7 Am |
| כשכל מי שחצי מואר נראה לי |
| Em B7 |
| שלושת רבעי משקר |
| F# Em7/C# |
| מצפה שיאהבו אותי |
| Em B7 |
| בקטע לא סביר |
| D C |
| למרות שלא ברור את מה בי יש |
| Em B7 |
| אפילו להכיר |
| D Am/G Am |
| נראה שמה שלא הורג אותי |
| Em B7 |
| משעמם אותי לאללה |
| Em7/C# |
| יא שקרנים |
| D Am/G Am |
| את הזריחה בזבזתי על כרית |
| Em B7 |
| אבל אומרים שהשקיעה כאן |
| Em7/C# |
| קטלנית |
| A7 C7 C |
| מזל שהתאבדתי על להיות |
| D G |
| עוווד אמן יוצר |
| Em B7 |
| בין אפריקה אירופה ואסיה |
| D G |
| לאאא מוכר או עשיר |
| Em B7 |
| אבל כן מציל ת'גלקסיה |
| D7 Am |
| הכווול וואחד משבר |
| Em B7 |
| עד הפטריות או העראק |
| C |
| וזה הולך ומסתבך |
| C#dim |
| אני מוכן להתלכלך בזה |
| Em B7 D |
| אבל רק מהצד הזה של הגיטרה |
| Em B7 D G |
| יווו, יה יה איה, אייכה?! |
| Em B7 D G |
| יווו, יה יה איה, אייכה?! |
| D G |
| אלהים אדירים |
| Em B7 |
| איך אמורים להשתחרר? |
| D7 Am |
| בלי לחטוף דו״ח על זה: פצצות לראש |
| Em B7 |
| אשמה והאנגאובר |
| F# Em7/C# |
| אבסורדית אין יותר חופשי ממני |
| Em B7 |
| על שיט ממכר |
| Em B7 D C |
| באותו הכלא - מחליפים לערב ת'סוהר |
| Em B7 D G |
| אלהים אדירים איך אמורים להתבגר? |
| D7 Am |
| כשהעולם - באיזשהו קטע - רק |
| Em B7 |
| נהייה יותר צעיר |
| F# Em7/C# |
| מזרח תיכון, טייק אוף יור קלוז |
| Em B7 |
| למה איטס גאטינג הוט אין היר |
| D C |
| ואין שום מועדון לרקוד בו |
| Em B7 |
| בכבוד כמו מפגר |
| D Am/G Am |
| כל מה שיפה ולא שלי |
| Em B7 |
| עוד מייסר אותי כל כך גם |
| Em7/C# |
| בגילי |
| D Am/G Am |
| אור שקיעה על חלונות גבוהים |
| Em B7 |
| אני רוצה להיות למעלה |
| Em7/C# |
| כל החיים |
| A7 C7 C |
| מצב זה מה שנחשב דוש נרקיסיסט |
| או רק |
| D G |
| עוווד אמן יוצר |
| Em B7 |
| בין אפריקה אירופה ואסיה |
| D G |
| לאאא מוכר או עשיר |
| Em B7 |
| אבל כן מציל את הגלקסיה |
| D7 Am |
| מול פווורן עם עם ישראל |
| Em B7 |
| על בטון בין הדימיון לסהרה |
| C |
| זה היה סופר מבזה |
| C#dim |
| אם רק היה דבר כזה |
| Em B7 D |
| מהצד הזה של הגיטרה |
| D G |
| עוווד אמן יוצר |
| Em B7 |
| אברא מאדרפאקינג כדברא |
| D G |
| לאאא סולד אאוט יותר |
| Em B7 |
| אבל תני לי כשנתיים, כפרה |
| D7 Am |
| הכווול כל כך מטרגר |
| Em B7 |
| וכל כך מביך שנשאר רק |
| C |
| לרצות למות |
| C#dim |
| אבל אין אפשרות |
| Em B7 D |
| מהצד הזה של הגיטרה |
| C#dim C |
| אז אם בא לכם קפה, או סתם להתחבא |
| Em B7 D |
| מהטילים בצד הזה של הגיטרה |
| C |
| יש מאבטח בכניסה |
| C#dim |
| נותנים לו בוסה ופצצה |
| Em B7 D |
| ובריצה עוברים מהר לתוך המראה |
| C#dim C |
| מוזמנים ללסבלט - גג לשעה ואז לצאת |
| Em B7 D |
| כשמתחילים קצת לדמיין שיש מטרה |
| C |
| אז כשאני נעלם |
| C#dim |
| פליז בואי לחפש אותי שם |
| Em B7 D |
| בין הדקלים בצד הזה של הגיטרה |
דירוג אקורדים


