אקורדים לשיר מהצד הזה של הגיטרה של גון בן ארי and סלומה Salomé

אין גירסה קלה
קאפו בסריג 5

מעבר:
G D B7 Em
C D B7 Em

Em          B7        D        G   
אלוהים אדירים איך אמורים להיות אדם?‏
B7      D           C      
מי משלם לי על זה ששרדתי עוד
  Em       
יום מטומטם?‏
Em      B7          F#     Em7/C#
שעה כותב-מוחק תגובה לקומנט של הצל
Em      B7    D           C       
טוטאל לוס מרוב שהתאפקתי לא להתמסטל

Em         B7        D      G   
אלהים אדירים איך אמורים להתעורר?‏
         D7     Am       
כשכל מי שחצי מואר נראה לי
 Em         B7 
שלושת רבעי משקר
 F#       Em7/C#
מצפה שיאהבו אותי
Em      B7  
בקטע לא סביר
      D           C       
למרות שלא ברור את מה בי יש
Em     B7  
אפילו להכיר

D         Am/G     Am 
נראה שמה שלא הורג אותי
Em           B7 
משעמם אותי לאללה
Em7/C#   
יא שקרנים
D       Am/G       Am   
את הזריחה בזבזתי על כרית
    Em       B7       
אבל אומרים שהשקיעה כאן
Em7/C#
קטלנית

A7        C7       C 
מזל שהתאבדתי על להיות
     D    G   
עוווד אמן יוצר
Em            B7       
בין אפריקה אירופה ואסיה
        D    G   
לאאא מוכר או עשיר
  Em              B7
אבל כן מציל ת'גלקסיה
     D7    Am    
הכווול וואחד משבר
 Em              B7
עד הפטריות או העראק
        C      
וזה הולך ומסתבך
             C#dim  
אני מוכן להתלכלך בזה
 Em       B7   D         
אבל רק מהצד הזה של הגיטרה

   Em  B7       D    G  
יווו, יה יה איה, אייכה?!‏
   Em  B7       D    G  
יווו, יה יה איה, אייכה?!‏

  D      G  
אלהים אדירים
  Em       B7      
איך אמורים להשתחרר?‏
      D7           Am           
בלי לחטוף דו״ח על זה: פצצות לראש
 Em        B7
אשמה והאנגאובר
     F#        Em7/C#       
אבסורדית אין יותר חופשי ממני
 Em      B7
על שיט ממכר
 Em     B7        D         C   
באותו הכלא - מחליפים לערב ת'סוהר

  Em       B7        D      G  
אלהים אדירים איך אמורים להתבגר?‏
       D7           Am    
כשהעולם - באיזשהו קטע - רק
 Em        B7  
נהייה יותר צעיר
 F#                 Em7/C#   
מזרח תיכון, טייק אוף יור קלוז
  Em              B7       
למה איטס גאטינג הוט אין היר
    D         C         
ואין שום מועדון לרקוד בו
 Em       B7  
בכבוד כמו מפגר

 D     Am/G     Am
כל מה שיפה ולא שלי
    Em         B7      
עוד מייסר אותי כל כך גם
Em7/C#
בגילי 
  D        Am/G         Am
אור שקיעה על חלונות גבוהים
 Em         B7      
אני רוצה להיות למעלה
Em7/C#  
כל החיים
 A7           C7         C  
מצב זה מה שנחשב דוש נרקיסיסט

     
או רק
     D    G   
עוווד אמן יוצר
   Em           B7     
בין אפריקה אירופה ואסיה
        D    G   
לאאא מוכר או עשיר
   Em              B7 
אבל כן מציל את הגלקסיה
      D7      Am      
מול פווורן עם עם ישראל
   Em              B7    
על בטון בין הדימיון לסהרה
      C         
זה היה סופר מבזה
         C#dim   
אם רק היה דבר כזה
   Em     B7     D
מהצד הזה של הגיטרה

      D    G  
עוווד אמן יוצר
   Em             B7 
אברא מאדרפאקינג כדברא
          D    G   
לאאא סולד אאוט יותר
  Em              B7    
אבל תני לי כשנתיים, כפרה
       D7    Am   
הכווול כל כך מטרגר
     Em          B7 
וכל כך מביך שנשאר רק
       C  
לרצות למות
        C#dim 
אבל אין אפשרות
   Em     B7    D 
מהצד הזה של הגיטרה

       C#dim            C      
אז אם בא לכם קפה, או סתם להתחבא
  Em       B7         D  
מהטילים בצד הזה של הגיטרה
         C     
יש מאבטח בכניסה
       C#dim        
נותנים לו בוסה ופצצה
  Em       B7           D   
ובריצה עוברים מהר לתוך המראה
          C#dim             C    
מוזמנים ללסבלט - גג לשעה ואז לצאת
Em         B7         D      
כשמתחילים קצת לדמיין שיש מטרה
      C      
אז כשאני נעלם
        C#dim         
פליז בואי לחפש אותי שם
  Em       B7        D      
בין הדקלים בצד הזה של הגיטרה
דירוג אקורדים
5 · 1 דירוג

גון בן ארי - שירים נוספים

שירים נוספים מהקטגוריה שיר שנערך על ידי גולש

תגובות למהצד הזה של הגיטרה

התחבר להגיב - הרשמה \ התחברות
הודעה מהמערכת
כרגע אינך מופיע בתוצאות החיפוש של מערכת הכרויות הנגנים ב TAB4U.