| קאפו בסריג 3 |
| D |
| אוי, כמה שאני עצוב |
| A7 |
| היא עזבה אותי ודי |
| אל תגידו לא חשוב |
| D |
| כשדמעות זולגות עיני |
| B7 D G7 G D7 |
| ברגע שאמרה שלום חשבתי אז שתוך יום |
| E7 |
| אבוד לי אמות לי כי רע לי בלעדיה |
| D A7 |
| כמה שאהבתי שקראה לי מותק |
| A7 |
| זה היה כמו חלום אשר נקטע עם בוקר |
| F# |
| אני אבוד פתאום |
| G7 G |
| אני שבור מן המצב |
| B7 D |
| איך אוכל להמשיך עכשיו |
| D A7 E7 |
| אין לי כוח להילחם בבלוז |
| Bm F# |
| כן, אני מאוהב, מאוהב בה עכשיו |
| Bm F# |
| קודח הדם בעורקי |
| Bm F# |
| כן, אני מחוסר, מחוסר בגלל |
| A7 E7 |
| שהיא לא שמה עלי |
| A7 |
| כן בכיתי נהר מאז שנגמר |
| D7 |
| אבל זה לא עזר |
| A7 E7 |
| מאז שהיא איננה כל העסק נשבר |
| D |
| אוי, כמה שאני עצוב |
| A7 |
| היא עזבה אותי ודי |
| אל תגידו לא חשוב |
| D |
| כשדמעות זולגות עיני |
| B7 D G7 G D7 |
| ברגע שאמרה שלום חשבתי אז שתוך יום |
| E7 |
| אבוד לי אמות לי כי רע לי בלעדיה |
| D A7 |
| כמה שאהבתי שקראה לי מותק |
| A7 |
| זה היה כמו חלום אשר נקטע עם בוקר |
| F# |
| אני אבוד פתאום |
| G7 G |
| אני שבור מן המצב |
| B7 D |
| איך אוכל להמשיך עכשיו |
| D A7 E7 |
| אין לי כוח להילחם בבלוז |
דירוג אקורדים


