| D*: x5403x |
| פתיחה: |
| Em |
| Em |
| תתקדמי |
| Cmaj7 D* |
| אני עוד מעט בא זה מוכר |
| Am G/B |
| אבל אין לי סיבה אני נסגר |
| F#m7b5 Em/G |
| אני נשאר עם עצמי כשארצה |
| B7 |
| את בטח תחזרי |
| Em |
| תעצרי |
| Cmaj7 D* |
| אני מתקרב את בוכה |
| Am G/B |
| אני לא מתערב מתרחק |
| F#dim7 Em/G |
| זה מוכר לי נורא אני נבהל |
| B7 |
| ומאבד גם אותך |
| פזמון: |
| Gmaj7 Am |
| איך זה איך זה |
| C |
| בסוף זה יסתדר |
| Bm7 C#m7b5 |
| אני נשבע אני אתגבר |
| Em G/F# G |
| נצא לטייל נשתדל לוותר |
| Em B7 Fmaj7 D |
| נדבר על הכל |
| Em |
| תחכי |
| Cmaj7 D* |
| אני מתארגן ייקח קצת זמן |
| Am G/B |
| אני מתבונן זה לא פשוט |
| F#m7b5 Em/G |
| אני משתדל זה מוזר אבל |
| B7 |
| אני שוב מתבלבל |
| Em |
| תשכחי |
| Cmaj7 D* |
| היה או לא היה אני נלחץ |
| Am G/B |
| זה מציק לי נורא אני אוהב |
| Em/G |
| או לא זה לא משנה |
| B7 F#m7b5 |
| מן הסתם בקרוב בטח נתראה |
| Gmaj7 Am |
| איך זה איך זה |
| C |
| בסוף זה יסתדר |
| Bm7 C#m7b5 |
| אני נשבע אני אתגבר |
| Em G/F# G |
| נצא לטייל נשתדל לוותר |
| Em B7 Fmaj7 D |
| נדבר על הכל |
| סולו: |
| F#m7 E4 Dmaj79 A/C# Bm7 D7 C#7sus4 |
| F#m |
| תתקדמי |
| D6 E4 |
| אני עוד מעט בא |
| מעבר: |
| Cmaj7 Am Em Em x4 |
| סיום: |
| D6 D6 D6 F#m |
דירוג אקורדים


