| פתיחה: |
| Fm7 Fm |
| Fm Cm |
| אין לי מה לחזור אין לי מה לנסות |
| Db Cm |
| הכול אצלנו כבר מת ורק נשאר לכסות |
| Eb |
| מה שרצינו בסוף מי שניסינו להיות |
| Fm |
| את כל הכישלון הזה כל התהיות |
| Fm Cm |
| אלוהים כמה טעויות |
| Fm Cm |
| תיקחי ת'כאב שלך שימי אותו |
| Db Cm |
| כי איזה קווים ואיזה דמותו |
| Eb |
| וקצת קשה לי לחשוב מה את עושה בלעדיי |
| Fm |
| גם אם הסרתי ת'מכתוב הזה מעליי |
| Fm Cm |
| היית אהבת חיי |
| Fm |
| וזה מרגיש לי נכון בינינו |
| Eb Cm |
| גם אלוהים שמח שאת הולכת |
| Eb |
| אנ'לא אפיל את עצמי |
| Bb |
| כדי שיהיה לנו טוב |
| Fm |
| תקליט שבור אני |
| Cm |
| מנגן ושר ומנגן ושר |
| Eb |
| גם אם את לא חוזרת |
| Eb |
| רק מה עושים עם הלב |
| Fm |
| שרק חוזר אלייך שוב |
| Bb Eb |
| ושוב, ושוב |
| Bb Eb |
| אולי הפעם לא נשוב? |
| מעבר: |
| Bb Fm |
| Fm |
| והם יודעים את הכול כמעט ואין |
| Cm |
| מה לחשוף |
| Db Cm |
| אני אחזור להתחלה ואת תלכי עד הסוף |
| Db |
| וקצת כואב לי לראות איך את |
| Eb |
| כותבת עליי |
| Fm |
| נכון אני לא קדוש רק בנאדם שאולי |
| Fm Cm |
| נתן לך יותר מדי |
| Fm |
| וזה מרגיש לי נכון בינינו |
| Eb Cm |
| גם אלוהים שמח שאת הולכת |
| Eb |
| אנ'לא אפיל את עצמי |
| Bb |
| כדי שיהיה לנו טוב |
| Fm |
| תקליט שבור אני |
| Cm |
| מנגן ושר ומנגן ושר |
| Eb |
| גם אם את לא חוזרת |
| Eb |
| רק מה עושים עם הלב |
| Fm |
| שרק חוזר אלייך שוב |
| Bb Eb |
| ושוב, ושוב |
| Bb Eb |
| אולי הפעם לא נשוב? |
| מעבר: |
| Db Eb Fm7 Fm x4 |
| מעבר: |
| Fm Cm Eb Bb Fm Cm Eb Bb |
| Fm |
| מעבר: |
| Db Eb Fm7 Fm x4 |
| Fm |
| וזה מרגיש לי נכון בינינו |
| Eb Cm |
| גם אלוהים שמח שאת הולכת |
| Eb |
| אנ'לא אפיל את עצמי |
| Bb |
| כדי שיהיה לנו טוב |
| Fm |
| תקליט שבור אני |
| Cm |
| מנגן ושר ומנגן ושר |
| Eb |
| גם אם את לא חוזרת |
| Eb |
| רק מה עושים עם הלב |
| Fm |
| שרק חוזר אלייך שוב |
| Bb Eb |
| ושוב, ושוב |
|
|
| אולי הפעם לא נשוב? |
| סיום: |
| Fm7 Fm Db Eb x4 |
דירוג אקורדים


