אקורדים לשיר עניין של שי הורוביץ (שרק) ועילי רביב (צוקוש) |
| פתיחה: |
| Ebm Db Ab Ab x2 |
| Db Ebm |
| כל דבר ניהיה עניין |
| Db |
| לא מבין את זה |
| Ab |
| נראה לי זה כבר מסוכן |
| Ebm |
| אני חושב שאת צריכה |
| Db |
| עכשיו לצאת מכאן |
| Ab |
| כי אני לא יכול לחשוב כבר |
| Ab |
| לא יכול לחשוב כבר |
| Ab |
| יה יה |
| Db Ebm |
| כל דבר ניהיה עניין |
| Db |
| לא מבין את זה |
| Ab |
| נראה לי זה כבר מסוכן |
| Ebm |
| אני חושב שאת צריכה |
| Db |
| עכשיו לצאת מכאן |
| Ab |
| כי אני לא יכול לחשוב כבר |
| Ab |
| לא יכול לחשוב כבר |
| Bbm |
| יה יה |
| Ab Db |
| כי אני דפוק, אני בעיה |
| Ab |
| אני לא צודק |
| Ebm |
| לא את אף פעם לא טועה (לא לא) |
| Db |
| אוהב אותך יותר |
| Ab |
| ממה שאת צריכה |
| Ab |
| נתתי לך ת'לב |
| Ebm |
| נתת לי השראה (כן) |
| Ebm |
| כי אני מכור אלייך (אה) |
| Db |
| שאת לא איתי הראש גזור עלייך (מה) |
| Ab |
| זה הסיפור שלא נגמר |
| Ab |
| ואת כולך ילדה סוכר |
| Ab |
| אז בואי תגידי ת'אמת |
| Ab |
| שאני מול עינייך |
| Ebm |
| את יודעת שעברתי טראומה |
| Db |
| תקעו בי ת'סכין כבר כמה אה |
| Ab |
| פעמים רציתי לסיים את הכל |
| Ab |
| אבל כל מה שראיתי |
| Ab |
| זה העיניים של מאמא |
| Ebm |
| אוהבת ת'טוב ת'אהבי גם ת'רע |
| Db |
| לא רק בשפע גם שאין ברירה |
| Ab |
| ת'אהבי ת'מושלם ת'אהבי גם ת'פגם |
| Ab |
| אני צריך שתגידי שיש לי סיבה |
| Ebm |
| להיות שמח על מי שאני |
| Db |
| לסמוך עלייך ולהרגיש טבעי |
| Ab |
| שתתני כתף גם שכולם נגדי |
| Ab |
| פשוט תגידי את אוהבת אותי ? |
| Db Ebm |
| כי כל דבר ניהיה עניין |
| Db |
| לא מבין את זה |
| Ab |
| נראה לי זה כבר מסוכן |
| Ebm |
| אני חושב שאת צריכה |
| Db |
| עכשיו לצאת מכאן |
| Ab |
| כי אני לא יכול לחשוב כבר |
| Ab |
| לא יכול לחשוב כבר |
| Ab |
| הי הי |
| Db Ebm |
| כל דבר ניהיה עניין |
| Db |
| לא מבין את זה |
| Ab |
| נראה לי זה כבר מסוכן |
| Ebm |
| אני חושב שאת צריכה |
| Db |
| עכשיו לצאת מכאן |
| Ab |
| כי אני לא יכול לחשוב כבר |
| Ab |
| לא יכול לחשוב כבר |
| Ab |
| יאי יאי |
| Ebm |
| כמה תסביכים אינעל דינק (ווה) |
| Db |
| בואי שניה תני לי להסביר לך (תקשיבי) |
| Ab |
| כל מה שרציתי זה שניהיה ביחד |
| Ab |
| אבל סורי נשמה שלי אני כבר |
| Ebm |
| לא מאמין לך (שקרנית) |
| Ebm |
| אני לא פייק אני לא פוני |
| Db |
| אומר לך ת'אמת אני לא סנוב |
| Db |
| אני לא צפוני |
| Ab |
| כל מה שרציתי זה שנדבר כל יום |
| Ab |
| אבל נשבר לי כבר הסקרטטטטט |
| Ab |
| מהודעות וטלפונים |
| Ab |
| אההה |
| Ebm |
| סמה למה דמה למה דמה למה כל הדרמה |
| Db |
| סיבכת לי את הראש |
| Db |
| כמו סנה קמה דנה נמה |
| Ab |
| מה נסגר יא אמה את כאן או שאת שמה |
| Ab |
| זה מרגיש כמו חלום שאת מורידה |
| Ab |
| את הפיג'מה |
| Ebm |
| נמאס לכעוס כוסעמק אני הבוס יא מאמא |
| Db |
| אני אלכוהליסט בבר ואת כוס של ערק |
| Ab |
| אני מכור אני שבור זה הסוף של הסאגה |
| Ab |
| אני שמן ומתוסבך יש לי פוסט שווארמה |
| Ebm |
| (מה אני אעשה) |
| Ab Db |
| ואת רוצה ממני את הכל |
| Ebm |
| היייי יאי יאי יאי |
| Ab Db |
| שאת לא לצידי כן אני לא יכול |
| Ab |
| אז תעשי טובה |
| Db Ebm |
| כל דבר ניהיה עניין |
| Db |
| לא מבין את זה |
| Ab |
| נראה לי זה כבר מסוכן |
| Ebm |
| אני חושב שאת צריכה |
| Db |
| עכשיו לצאת מכאן |
| Ab |
| כי אני לא יכול לחשוב כבר |
| Ab |
| לא יכול לחשוב כבר |
| Ab |
| יאי יאי |
| Db Ebm |
| כל דבר ניהיה עניין |
| Db |
| לא מבין את זה |
| Ab |
| נראה לי זה כבר מסוכן |
| Ebm |
| אני חושב שאת צריכה |
| Ab Db |
| לצאת מכאן |
| Ab |
| לא יכול לחשוב כבר |
| Ab |
| יאי יאי |
| מעבר: |
| Db Ab Ebm Db x4 |
| סיום: |
| Ebm Db Ab Ab x2 |
דירוג אקורדים


