| פתיחה: |
| Em Am7 C Cmaj7 |
| Em |
| Cmaj7 Em |
| נגמרו השקרים |
| D |
| הפחד חלף |
| C |
| ולי אין יותר סיבות |
| Em Bm |
| לעצור אותך |
| Cmaj7 Em |
| הפחד חלף |
| D |
| האמונה נשברה |
| Am7 C |
| החיוך שלי נסדק |
| Am D |
| בך אין אמונה |
| Em Am |
| נמאס לי מכל התסביכים |
| G |
| שלי שלך של כל החברים |
| D |
| עלק יודעים מה טוב בשבילך |
| Am |
| אני זה שגרם לך לחייך |
| Em Am |
| נמאס לי להעמיד פנים |
| G |
| אני לא מלאך אני לא אלוהים |
| D |
| שנינו יודעים זאת טוב מאוד |
| Em |
| עדיף רחוק מאשר קרוב |
| מעבר: |
| Em D Em D |
| Am |
| במו ידי |
| Am |
| ורק באשמנתי נותרתי |
| Em |
| ערום חסר אונים |
| G |
| חבול מהול בסבל שיצרתי |
| G |
| האורות כבר כיבו |
| D |
| את הלב שלה |
| D |
| כי לא הצלחתי לקבל |
| Am |
| את כל הטוב כשהוא בא |
| Am |
| דופק על דלת |
| Em |
| בחדר קטן בלב |
| Em |
| מתמודד לבד |
| G |
| אני וכל הכאב |
| G |
| לוקח סיכונים ללא הפסקה |
| Am D |
| לא מפחד מהתחלה חדשה |
| Em Am |
| נמאס לי מכל התסביכים |
| G |
| שלי שלך של כל החברים |
| D |
| עלק יודעים מה טוב בשבילך |
| Am |
| אני זה שגרם לך לחייך |
| Em Am |
| נמאס לי להעמיד פנים |
| G |
| אני לא מלאך אני לא אלוהים |
| D |
| שנינו יודעים זאת טוב מאוד |
| Em |
| עדיף רחוק מאשר קרוב |
| Am |
| אני לא פושע |
| Am |
| אין בי רע |
| Em |
| ילדותי אולי |
| Em |
| קצת משוגע |
| G |
| לא בן זונה עם תסביכים במגירה |
| D |
| לוקח מחסנית יורה על כל שטות |
| Am |
| כי אין ברירה |
| Am |
| יש לי שכל |
| Em |
| את לא מבינה |
| Em |
| אולי זה לא מה שאת רגילה |
| G |
| את כל התסביכים שלך |
| D |
| פתרתי כבר לפני |
| Am |
| עשרים שנה |
| Em Am |
| נמאס לי מכל התסביכים |
| G |
| שלי שלך של כל החברים |
| D |
| עלק יודעים מה טוב בשבילך |
| Am |
| אני זה שגרם לך לחייך |
| מעבר: |
| Cmaj7 D Em Em x2 |
| Em Am |
| נמאס לי להעמיד פנים |
| G |
| אני לא מלאך אני לא אלוהים |
| D |
| שנינו יודעים זאת טוב מאוד |
| עדיף רחוק מאשר קרוב |
| סיום: |
| Em Em Cmaj7 D x2 |
דירוג אקורדים
גיא שטרית - שירים נוספים |
|
שירים נוספים מהקטגוריה פופ |
|


