אקורדים לשיר כל הכבוד של יהורם גאון |
| פתיחה: |
| Gm D x4 |
| Gm |
| בקסבה בחצי היום |
| Gm D7 |
| כשהשוק פתוח |
| D7 |
| הייתי ככה סתם הולך |
| Gm D7 |
| והחזה מתוח |
| Gm Cm |
| כולם אומרים איזה קנון |
| Gm D7 |
| עובר בסימטאות |
| D7 Gm Cm |
| עושים שלום מכל חלון |
| Gm |
| כל הכבוד! |
| פזמון: |
| Bb F7 F |
| כולם היו יודעים אז טוב מאוד |
| Gm D7 Cm |
| למי למי - יש יותר כבוד |
| Bb F7 F |
| כולם היו יודעים אז טוב מאוד |
| Gm D7 A7 Gm Cm |
| למי למי, תמיד למי - יש יותר כבוד |
| מעבר: |
| Gm D x2 |
| Gm |
| וכשהקרב היה בוער |
| Gm D7 |
| והכיתה לא זזה |
| D7 |
| המפקד היה אומר: |
| Gm D7 |
| "אתה ראשון יא קזה!" |
| Gm Cm |
| כולם ידעו שקזבלן |
| Gm D7 |
| ראשון תמיד לצעוד |
| D7 Gm Cm |
| ומאחור הם צעקו: |
| Gm |
| "כל הכבוד!" |
| פזמון |
| מעבר: |
| Gm D Am E7 |
| Am |
| אחד הולך עם בחורה |
| Am E7 |
| ביפו בין ערביים |
| E7 |
| אם רק ארצה אצלי תהיה |
| Am E7 |
| ישר בין הידיים |
| Am Dm |
| אך לא אפריע לבחור |
| Am E7 |
| שלא יתחיל לרעוד |
| E7 Am Dm |
| כי זה אצלי פשוט פרינציפ |
| Am |
| לי יש כבוד! |
| C G7 G |
| כולם היו יודעים אז טוב מאוד |
| Am E7 Dm |
| למי למי - יש יותר כבוד |
| C G7 G |
| כולם היו יודעים אז טוב מאוד |
| Dm E7 B7 Am Dm |
| למי למי, תמיד למי - יש יותר כבוד |
| מעבר: |
| Am E7 x2 |
| Am |
| אם בא שיכור לאיזה בר |
| Am E7 |
| אני אותו מרגיע |
| E7 |
| הוא עף אצלי מן השעון |
| Am E7 |
| ישר עד ג'בלייה |
| Am Dm |
| אבל אחר כך הוא חוזר |
| Am E7 |
| ובא קטן מאוד |
| E7 Am Dm |
| מרים כוסית ועוד אומר: |
| Am |
| "כל הכבוד!" |
| C G7 G |
| כולם היו יודעים אז טוב מאוד |
| Am E7 Dm |
| למי למי - יש יותר כבוד |
| C G7 G |
| כולם היו יודעים אז טוב מאוד |
| Am E7 B7 Am Dm |
| למי למי, תמיד למי - יש יותר כבוד |
| C G7 G |
| כולם היו יודעים אז טוב מאוד |
| Am E7 Dm |
| למי למי - יש יותר כבוד |
| C G7 G |
| כולם היו יודעים אז טוב מאוד |
| Am E7 B7 Am Dm |
| למי למי, תמיד למי - יש יותר כבוד |
| סיום: |
| Am |
דירוג אקורדים


