| E B |
| איך בסוף את נשארת לא בוחרת |
| G#m B |
| לפוצץ הכל |
| F# |
| גם כשאין לי עוד מה להציע |
| B |
| איך תמיד את אומרת |
| B E |
| רק בלי לחץ זו תקופה לגדול |
| F# B G#m |
| ואני מחכה כמו קהל ביציע |
| E C#m |
| לשיר לך שירים , לחיות איתך בלילות |
| G#m |
| לשרוף איתך תימים |
| F# |
| ושוב ליפול איתך בשקיעות |
| F#m C#m |
| תתחילי לדבר , תני לי לסדר |
| E |
| את כל מה שחסר |
| F# G#m |
| אנל׳א כזה גיבור אבל איתך יהיה בסדר |
| E B |
| בואי לתמיד |
| F# G#m |
| אני יודע שתהיי פה מאושרת |
| E B |
| וכלום כבר לא מפחיד |
| Ab G#m |
| אני מצליח להבין אפשר אחרת |
| E C#m E |
| שוב את מנשקת , שרה לי בשקט |
| F# G#m |
| עושה לי בלאגן |
| E C#m |
| שעושה אצלי קצת סדר והכל עכשיו בסדר |
| G#m |
| מזל שאת עוד כאן |
| אני אוהב אותך ככה , בדיוק ככה |
| רק אל תשתני |
| וגם אם כן אני פה לתמיד את יודעת |
| ואם לא אז תדעי |
| כי עברנו מספיק ונשארנו שפויים |
| ואהבה כמו שלנו בקלות משגעת |
| את יודעת דברים , משכיחה אצלי שאלות |
| הכל פתאום הגיוני |
| ואיפה שצריך להיות |
| תתחילי לדבר , תני לי לסדר |
| את כל מה שחסר |
| אנל׳א כזה גיבור אבל איתך יהיה בסדר |
| בואי לתמיד |
| אני יודע שתהיי פה מאושרת |
| וכלום כבר לא מפחיד |
| אני מצליח להבין אפשר אחרת |
| שוב את מנשקת , שרה לי בשקט |
| עושה לי בלאגן |
| שעושה אצלי קצת סדר והכל עכשיו בסדר |
| מזל שאת עוד כאן |
דירוג אקורדים


