| פתיחה: |
| C#m E B F#m |
| C#m E B F#m |
| E C#m |
| תראי אותי, קצת משחרר |
| F#m B |
| במלחמה כזאת אין מנצחים באמת |
| F#m B E C#m |
| נושם את השקט שאחרי הסערה |
| E C#m |
| בלב בריא, בגוף נשבר |
| F#m B |
| אדם אינו נולד להסתפק בשום דבר |
| F#m B E C#m |
| חיים כאלה הם שיעור כואב נורא |
| C#m A E |
| כי הם חושבים שלא תמיד נכון להילחם |
| A F#m B |
| אבל עדיין אין לנו מקום |
| C#m B |
| שבו אפשר לנוח |
| E C#m |
| בשיגעונות, אני זוכר |
| F#m B |
| רחוב מלא באנשים שלא חיים יותר |
| F#m B E C#m |
| רוצים ללכת לאיזו עיר רחוק מכאן |
| E C#m |
| ואת עצמי אני שואל |
| F#m B |
| לכל אחד יש את הסיבה שלו להיבהל |
| F#m B E C#m |
| האם זה שקר או אמת קצת מוזרה |
| C#m A E |
| כי הם חושבים שלא תמיד נכון להילחם |
| A F#m B |
| אבל עדיין אין לנו מקום |
| C#m B |
| שבו אפשר לנוח |
| C#m A E |
| והם חושבים שלא תמיד נכון להילחם |
| A F#m B |
| אז איך עדיין אין לנו מקום |
| C#m B |
| שבו אפשר לנוח |
| מעבר: |
| C#m E B F#m |
| C#m E B F#m |
| C#m A E |
| כי הם חושבים שלא תמיד נכון להילחם |
| A F#m B |
| אבל עדיין אין לנו מקום |
| C#m B |
| שבו אפשר לנוח |
| סיום: |
| C#m |
דירוג אקורדים


