אקורדים לשיר המעבר של דודו טסה |
| A |
| היו דברים שלקחתי אתי |
| Am |
| והיו דברים שהשארתי מאחור |
| F |
| מה שיכלתי לזכר ארזתי |
| Bm7b5 |
| ומה ששכחתי כבר לא אזכר |
| F#m |
| היו דברים שלקחתי אתי |
| Am |
| והיו דברים שהשארתי מאחור |
| F |
| מה שיכלתי לזכר ארזתי |
| Bm7b5 |
| ומה ששכחתי כבר לא אזכר |
| מעבר: |
| C Bb F# Am |
| F/E F |
| היו הרבה ספרים, ודברים |
| Am |
| שבירים, כמו שירים של אחרים |
| Em |
| היו דברים כבדים |
| Bm7b5 Bb |
| שאדם אחד לא יכול לשאת לבדו |
| מעבר: |
| Am F |
| F#m |
| הדבר הכבד מכל |
| F#m E6 |
| היה העתיד לבוא |
| Am |
| והיו דברים שהשארתי מאחור |
| F |
| מה שיכלתי לזכר ארזתי |
| Bm7b5 |
| ומה ששכחתי כבר לא אזכר |
| F#m |
| היו דברים שלקחתי אתי |
| Am |
| והיו דברים שהשארתי מאחור |
| F |
| מה שיכלתי לזכר ארזתי |
| Bm7b5 |
| ומה ששכחתי כבר לא אזכר |
| מעבר: |
| F Bm7b5 A Am x2 |
| סיום: |
| F#m Am F Bm7b5 |
דירוג אקורדים


