| קאפו בסריג 3 |
| C Em |
| היי מה קורה איתך חיים שלי |
| G |
| האם חלפו הזיכרונות איתי |
| Bm |
| או שנשארו מעט |
| C Em |
| היי תספרי לי איך את מרגישה |
| G |
| זה לא פשוט לך לשנות גישה |
| Bm |
| להתגבר לאט לאט |
| Em |
| אז אני דומע ונזכר |
| Em |
| איך שהיינו שוב ביחד |
| C |
| ואיך בלילות קרים |
| C |
| תמיד עוטף אותי הפחד |
| Bm G |
| שלבד יהיה לך טוב יותר ממני |
| Em |
| ואת חושבת שזה קל לי |
| Em |
| בלעדייך לא נורמלי |
| C |
| ובינינו כבר נשבר לי |
| C |
| להקליט עוד שיר בנאלי |
| Bm G |
| אולי זה מה שיחזיר אותך אלי |
| Em C |
| ולפעמים זה עושה לי טוב |
| Bm |
| להיזכר בך ולחשוב |
| Am |
| ומה יותר חזק היום מגעגוע |
| C Am |
| זה עוד שבוע יותר מדי |
| Em C |
| ולפעמים כשצריך לגדול |
| Bm |
| את היית בשבילי הכל |
| Am |
| אני רואה אותך היום קצת אחרת |
| C Am |
| איך את מאושרת בלעדיי |
| מעבר: |
| C Em Bm Am |
| C Em |
| היי שמעתי שאת עם החברות |
| Bm G |
| הלכתן לטייל במקומות שהכרתי לך מזמן |
| Em |
| ותגידי מה נראה לך |
| Em |
| לא הכאבתי לך כשרע לך |
| C |
| את תמיד הולכת דווקא |
| C |
| ועושה רק מה שבא לך |
| Bm G |
| ומי עושה לך טוב יותר ממני |
| Em |
| ואת חושבת שזה קל לי |
| Em |
| בלעדייך לא נורמלי |
| C |
| ובינינו כבר נשבר לי מכל מה שאת עושה |
| Bm G |
| אולי זה מה שיחזיר אותך אלי |
| Em C |
| ולפעמים זה עושה לי טוב |
| Bm |
| להיזכר בך ולחשוב |
| Am |
| ומה יותר חזק היום מגעגוע |
| C Am |
| זה עוד שבוע יותר מדי |
| Em C |
| ולפעמים כשצריך לגדול |
| Bm |
| את היית בשבילי הכל |
| Am |
| אני רואה אותך היום קצת אחרת |
| C Am |
| איך את מאושרת בלעדיי |
| מעבר: |
| C Em Bm Am x2 |
| C Em |
| היי מה קורה איתך חיים שלי |
| G |
| האם חלפו הזיכרונות איתי |
| Bm |
| או שנשארו מעט |
דירוג אקורדים


