| פתיחה ולאורך השיר: |
| e|-----------------------------| |
| B|-------3--------------3------| |
| G|---0-2-----2-0----0-2----2-0-| |
| D|-4-------------4-------------| |
| A|-----------------------------| |
| E|-----------------------------| |
| Em C Am D Em |
| זוכר את שכולם אמרו זוכר ששבתי חזרה |
| C Am D Em |
| למרות שנלחמתי בעצמי מחקתי כל מה שהיה. |
| C#dim D Em C |
| פתאום זה משהו אחר הרגשתי מוכן, מוכן לוותר |
| C#dim D Em C |
| את לא שונה למרות מה שחשבתי אין כבר טעם. מה הטעם? |
| פזמון: |
| G/F# G C Em G/F# G C Em |
| עובר הזמן כותב לי כאב זה עובר לאט אני עדיין עומד |
| C G/F# G C Em |
| איך זה מרגיש שאת לא הכל בשבילי וטוב לי לבד |
| Em C Am D Em |
| כל כך הרבה ימים עברו מאז שנינו אחרים. |
| C Am D Em |
| ואיך שפעם לא עזבנו היום אנחנו שני זרים. |
| C#dim D Em C |
| פתאום הכל משתנה ויתרתי מזמן הרגשתי שאין, |
| C#dim D Em C |
| אין רצון למרות מה שחשבתי אין כבר טעם. מה הטעם? |
| פזמון |
| C#dim D Em C C#dim D Em |
| טוב לי לבד |
| מעבר: |
| C#dim C#dim Em C x4 |
| G/F# G C Em G/F# G C Em |
| עובר הזמן כותב לי כאב זה עובר לאט אני עדיין לומד |
| C Em G/F# G C Em |
| איך זה מרגיש, זונה. עכשיו את לא בשבילי וטוב לי לבד |
| Em G/F# G |
| טוב לי לבד. |
| סיום: |
| Em C C#dim C#dim x4 |
דירוג אקורדים
סינרגיה - שירים נוספים |
|
שירים נוספים מהקטגוריה רוק |
|


