אקורדים לשיר לו הייתי פיראט של Useless ID and השלושרים

פריטה:

רוק
גרסה קלה
פתיחה:

e|-4--6--4---6p4-6--4---4--6--4---6p4-6--4-|--|
B|-4--4--4---4---4--4---5--5--5---5---5--5-|--|
G|-----------------------------------------|--|
D|-----------------------------------------|x2|
A|-----------------------------------------|--|
E|-----------------------------------------|--|

המשך פתיחה:
Abm Eb E x3
Abm Eb E F# F#/G

       C#m            Abm     
לו הייתי פיראט בת מלכה לו היית
Eb         Abm  
שהמלח יבש בעיניה
      C#m       Abm   
בספינה מזהב לרוזן הרשע
Abm Eb          Abm   
מפליגה במצוות אדוניה

  A           Abm         F#
לו הייתי פיראט על שבעת הימים
Amaj7          C#m   
לבקשך בספינה אז יצאתי
  A         Abm    F#  
ובקו המשווה באיים החמים
Amaj7            C#m    
לך מיטה של פרחי בר הצעתי

פזמון:

        C#m           Abm   
אך אני לא פיראט יפתי לא שודד
       B         F#    
אלא גבר אחד העומד בשערך
      C#m          Abm  
וניצב לו בלילה הזה הבודד
 B          F#     
ואין חרב לו על הירך
Abm          C#m     
ואין חרב לו על הירך

מעבר:
Abm Eb E x3
Abm Eb E F# F#/G

       C#m             Abm    
לו הייתי פיראט  לו הייתי פיראט
 Eb         Abm    
בספינה אדומת ירכתים
     C#m             Abm   
לו הייתי פיראט אז עיני האחת
Abm Eb               Abm    
לראותך היא תיטיב מן השתיים

 A         Abm     F#
במשקפת מלח ארוכת הקנה
 Abm           C#m    
כמו שחף אשקיף אל האופק
  A           Abm         F#
וחרטום אז אשלח בעקבות הרוחות
Amaj7          C#m 
ודמי יתנפץ אל הדופק

פזמון

מעבר:
Abm Eb E x2

                       Abm    
אל הקרב אל הקרב ספינתי אז תקרב
              Abm  
וספינה בספינה תתנגח
Abm C#m            Abm    
פה יטבע כל הצי או יגיע קצי
Abm Eb          Abm  
וחרבי בליבות הרוגיה

 A           Abm       F#
אז בבגד פרום אגנבך אל האי
    Abm          C#m    
שאף איש בחופו לא ירד עוד
  A           Abm        F#
ויסבא מן הרום כל הצוות הטוב
Amaj7        C#m 
וישיר יפתי סרנדות
מעבר:
C#m Eb Abm Abm x2

פזמון
מעבר:
C#m Eb Abm Abm x2

סיום:
Abm Eb E x4
Abm
דירוג אקורדים
0 דירוגים

Useless ID - שירים נוספים

Turn up the stereo
Useless ID והשלושרים
It's Alright
Useless ID והשלושרים
אין יותר אקורדים לשירים לאמן זה
בקש שיר

שירים נוספים מהקטגוריה רוק

תגובות ללו הייתי פיראט

התחבר להגיב - הרשמה \ התחברות
הודעה מהמערכת
כרגע אינך מופיע בתוצאות החיפוש של מערכת הכרויות הנגנים ב TAB4U.