מילים לשיר מה שיהיה יהיה של התקווה 6 |
הצג גם אקורדים
| אני רואה שוב את הרגע, מדמיין אותו היטב |
| נושם עמוק עד הנפש |
| סוגר את הפרטים האחרונים של הפרק |
| ובעין דמעה של הרגש |
| יש כל כך הרבה תמונות ניצחון |
| ומעט מדי כשלונות מפוארים |
| האש שבי עולה עולה גבוה |
| בעוד כולם לידי מסתכלים |
| והשעה טובה ובשעה טובה |
| אני יוצא עם התקוות לנצח |
| מה שיהיה יהיה אין לנו יד בזה |
| הגורל יסתדר עם עצמו |
| אנחנו כאן כדי לחיות עם זה |
| ועם כל מה שבא ויבוא |
| מה שיהיה יהיה אין לנו יד בזה |
| הגורל יסתדר עם עצמו |
| אנחנו כאן כדי לחיות עם זה |
| ועם כל מה שבא ויבוא |
| הייה הייה הייה הייה הייה הייה |
| הההה הה הה הה הה (מה שיהיה) |
| הייה הייה הייה הייה הייה הייה |
| הההה הה הה הה |
| יש חלומות שנותנים לנו להרגיש קרוב |
| התוכניות והחיים שלנו מקבילים לרוב |
| השמש תייבש תמיד כל מסלול רטוב |
| ואם ענן קטן יסתיר גם הוא בטח יעזוב |
| יודעים שיש מישהו ששם ידו בכל |
| אני מאלה שבוחרים לא לטמון את הראש בחול |
| כי למרות הכל ולאן שלא אגיע |
| אין שער ומנעול נעול בדרך לרקיע |
| והשעה טובה ובשעה טובה |
| אני יוצא עם התקוות לנצח |
| מה שיהיה יהיה אין לנו יד בזה |
| הגורל יסתדר עם עצמו |
| אנחנו כאן כדי לחיות עם זה |
| ועם כל מה שבא ויבוא |
| מה שיהיה יהיה אין לנו יד בזה |
| הגורל יסתדר עם עצמו |
| אנחנו כאן כדי לחיות עם זה |
| ועם כל מה שבא ויבוא |
| הייה הייה הייה הייה הייה הייה |
| הההה הה הה הה הה (מה שיהיה) |
| הייה הייה הייה הייה הייה הייה |
| הההה הה הה הה |
| האש שבי עולה עולה גבוה |
| האש שבי עולה גבוה |
| האש שבי עולה עולה גבוה |
| מה שיהיה יהיה |
| מה שיהיה יהיה אין לנו יד בזה |
| הגורל יסתדר עם עצמו |
| אנחנו כאן כדי לחיות עם זה |
| ועם כל מה שבא ויבוא |
| מעבר: |
| x4 |
דירוג אקורדים
התקווה 6 - שירים נוספים |
|
שירים נוספים מהקטגוריה פופ |
|