חשיבות הפקות וידאו להצלחת הזמר

חשיבות הפקות וידאו להצלחת הזמר

19.05.2015

זמרים מצליחים וזמרים בתחילת דרכם פונים לחברות המתמחות בהפקת וידאו על מנת לצלם קליפ מקצועי לשיר חדש, לקראת צאתו של אלבומם החדש או לקראת הפצת סינגל לתחנות הרדיו. לקליפ ערוך היטב יש חשיבות רבה מבחינה שיווקית והוא יכול לתרום רבות להצלחת הזמר. את הקליפ ניתן להעלות לערוץ ביוטיוב של הזמר ולהפיץ אותו ברשתות החברתיות על מנת לזכות בחשיפה גבוהה. בנוסף, נהוג לשלוח את הקליפ לתחנות הטלוויזיה על מנת לשווק את הזמר ולחשוף אותו לעיני ציבור רחב.

תהליך צילום קליפ וידאו לזמרים

צילום והפקת קליפ וידאו לזמר מתחיל בבחירת אולפן הקלטות מקצועי המציע צוות מנוסה ומוכשר להפקת קליפים. ראוי לציין כי הפקת קליפ וידאו באיכות גבוהה מחייבת ציוד מקצועי, ידע רב וניסיון עשיר בתחום. צוות ההפקה נפגש עם הזמר ומקשיב לשיריו על מנת לגבש רעיונות לקליפ וכדי לאפיין את הזמר, להבין את דרישותיו הייחודיות ועל מנת להתאים את הקליפ לקהל היעד ולמטרת הפקת הווידאו. צוות ההפקה כולל במאי קליפים מוכשר שתפקידו לכתוב תסריט מתאים עבור השיר והזמר. לאחר גיבוש הרעיון ותיאום ציפיות עם הזמר מתחילים לתכנן את האלמנטים החשובים להפקת הקליפ כגון מיקום צילומי חוץ או צילום באולפן ההקלטות על גבי רקע מתאים והלבשת רקע ואפקטים באמצעות עיבוד ממוחשב, ביגוד, איפור מקצועי, סגנון התאורה המתאים לקליפ, זוויות צילום ועוד.

קליפ מקורי למטרות שיווק ולקידום הקריירה

לאחר הפקת קליפ מקורי ומושקע לזמר ניתן להתחיל להפיץ אותו בקרב אנשי המקצוע הרלוונטיים בתחום כמו מפיקי תכניות בידור ותכניות מוסיקה בטלוויזיה, ובמיוחד לערוצים המסחריים ולערוץ 24. כמו כן, הזמר יכול להעלות את הקליפ לעמוד הפייסבוק שלו וליצור באז ויראלי המעניק לו חשיפה גבוהה באמצעות שיתופים רבים על ידי קהל העוקבים והאוהדים שלו. כמו כן, חשוב להעלות את הקליפ לערוץ המוסיקה של הזמר ביוטיוב ובאתרים להפצת סרטונים נוספים. ככל שהחשיפה של הקליפ גבוהה יותר כך הזמר זוכה לשיתופים רבים, ללייקים, לתגובות אוהדות ולחשיפה גבוהה המסייעת לו למכור את האלבום החדש, ולהגיע לתודעה של ציבור מאזינים נרחב בארץ ובעולם. אגב, כאשר מעלים קליפ לרשתות החברתיות וליוטיוב ניתן להוסיף כתובית המציינת את ההופעות הבאות של הזמר לפי תאריכים ומקומות, וניתן לעדכן את המאזינים במידע כמו מתי הדיסק יוצא לשווקים וכיצד לרכוש אותו באינטרנט תמורת תשלום.

מקדם מכירות יעיל ואפקטיבי

כיום לא ניתן להסתפק בהפקת סינגל בלבד ובניסיונות לקבל זמן השמעה ברצועות השידור ברדיו. בעידן הטכנולוגי בו אנו חיים ובגלל התחרות הגבוהה חשוב לנצל את האינטרנט ואת אמצעי השיווק החדשים והמתקדמים. זמרים יכולים לקדם את הקריירה שלהם באמצעות הפקת וידאו ויצירת קליפ מושקע ומקורי באיכות Full HD והפצתו ברשת. חשוב לציין כי צעירים רבים עוקבים אחרי זמרים ברשת האינטרנט ובעזרת הפקות וידאו איכותיות וקליפים מרהיבים כל זמר יכול ליצור עניין רב, לשמור על קשר ישיר עם קהל האוהדים שלו וליהנות מהצלחה כבירה ומחשיפה גבוהה התורמת להצלחתו.
התחבר להגיב: הרשמה \ התחברות
אין תגובות
הודעה מהמערכת
כרגע אינך מופיע בתוצאות החיפוש של מערכת הכרויות הנגנים ב TAB4U.